void

void

неделя, 16 май 2010 г.

написах това стихотвориение за един конкурс във форум и реших да си го постна ей така от скука ...
Съмнение в спомена
В тъмнина аз бях обгърната
Погледнах аз към теб
Светът изчезна,преобърнат
Замръзнала от ступор и съмнение
Застанах аз пред теб с учудване
Ти беше красотата на света в единство слята
Това за което аз мечтаех като момиче
Ти беше нещо ,родено от мечтите
Загадка,болка ,страх и умиление
усетих в онзи ден пред онова съмнение
Любов ли ми донесе или затъмнение?
На слънцето и разума
на лятото отминало,на усмивките пресилени,
останах аз пред твоето великолепие
съвършенство на ума и красотата
нещо ,родено от тъмнината
застинала във спомени сега
пред вечното съмнение
Любов ли ми донесе ти
или злокобно заточение?

Няма коментари:

Публикуване на коментар