void

void

понеделник, 30 май 2011 г.

Писна ми


Незнам дали е нормално но аз нямам зимна депресия,нито пролетна ,нито есенна аз имам лятна депресия.Не обичам този сезон,не обичам дългата ваканция,не обичам жегата и миризмата на централна София.Живея точно в центъра на града до Младежкия театър.Дундуков,коли,кофи за боклук,женския пазар,бездомни кучета-миризма.Ужасна,протичаща като кръв през улиците.Мразя лятото.Мразя София.
 Няма училище и приятелите ми ги няма,не че е голяма разликата,но това е друга тема.Така че какво да правя.Чета книги,слушам музика-това правя и се отегчавам,сякаш дишам само за да дочакам есента.Казвам че постоянно съм друсана от летящите амфети и други из въздуха ,който дишам.Във всяка глупава насмешка има малко истина.Може би вече са ми гръмнали бушоните,няма да е странно.И музикалните ми ненормалности вече съвсем прекрачиха границата.




Song(mania) of the day...or more


  Видеото е гнусничко,обаче песента е уникална и този човек направо ме побърка с неговите песни.

2 коментара:

  1. И аз нямам такива сезонни депресии, но определено мразя жеги! И градът, в който съм израснала, прави ясна тази ми омраза... В този ред София си е прохладно спасение... Но само това. Иначе съм съгласна. Не че "мразя София", не, има неща, с които компенсира, но си предпочитам "вкъщи вкъщи"-то, не "вкъщи в София"-та. Много причини някои от които са:
    - по-малко хора, по-малко коли, парка срещу къщата ми, двора ни, колелото ми, чистотата, пътищата около града и любимите места...
    Дълга тема. Имат си и плюсове, и минуси и двата града, а като ги обединиш, минусите се унищожават! ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване