void

void

петък, 30 декември 2011 г.

Март


 Обичам го този месец.Мартенички,кокичета,слънце въпреки че още е студено.Нямах нериятни случки и като цяло просто се радвах на живота.Май този месец има най-много нови групи ,които съм си добавила в профила в lastfm обаче въпроса е че си търсех поне временен заместител на HIM.
Последният им албум Screamworks:Love in theory and practice е за мен 80%  провал.Наистина някои песни за интересни ,например Shatter me with hope е по-тежичка има си добри китарни моменти и крещенето на Вилле обаче...Опитали са се да правят 80-тарски рок ала Depeche mode.The foreboding sense of impending happiness е добър опит -стряскащо ми заприлича точно на Депеш но...Останалите песни ми се сториха адски еднакви.Сякаш една и съща мелодия ,но изменена пък и носеха едно и също чувство.В останалите албуми на HIM винаги имаше контраст между песните и вътре в тях.Точно това ги прави много специална група за мен.Но нищо ,прощавам им като един верен фен.Намерих си обаче една страхотна група -отново от Финландия.

Еnd of You



Crystal
Слушала съм я вече милиард пъти и още не ми е писнала.Много красива песен.Повечето от песните им са такива.Вокала има дуум звучене ,но като цяло музиката им е  готик рок.Имат една песен с мелодията от филма за Джеймс Бонд-Goldeneye.Музикално много ми харесват,оригинални са.Before e много добра песен.Като цяло не съм чувала за лоша финландска група а тази ми е на трето място.На първо определено стои Nightwish,на второ разбира се HIM.




 M83

Това е електро поп група ,кръстена на галактика.Яко,нали?Музиката им е много красива и някак те изпълва с незнам...надежда?Пак ми напомнят на 80-те.Явно всички се вдъхновяват от тези времена.Някои ги наричат хипита -поне в ютубата.Аз не мисля че се такива по -скоро се опитват да правят нещо красиво и смислено.Музиката им обаче не е заспала,ритмична е -например Midnight sky -има добър бийт и джаз звучене на заден план.Сега една страпотна песен от саундтрака на Клюкарката-невероятна песен ,много тъжна  и пианото придава дълбочина на мелодията,може би е по-малко отнесена от другите им песни ,но се е получило прекрасно.



Това не е официалният клип ,но е нещо уникално.Гледах го поне три пъти .Много величествено.
 
                                             One Song


Shiny toy guns-Le disko 




  Това незнам защо ми е харесвало.Шантава работа .Самата група Shiny toy guns има една песен Stripped,която ми харесва ,но все пак е кавър на Depeche mode.

 Този път включвам две изключения просто защото и двете групи не са ми постоянно в плейлиста за разлика от песните ,особено втората ,която си пускам от време на време.





                                                             Black Sabbath-Solitude



Велика група,но нещо не ми харесва-само някои песни като тази например.Solitude-изпята е от Ози и наистина и нещо много добро.Може би тази и още няколко песни са дали началото на дуум метала.Точно тази тъга , разочарование и обреченост-защото това буквално означава doom ,явно са вдъхновили много групи,които слушам.
  
                                                             

                                                          

Няма коментари:

Публикуване на коментар