void

void

петък, 30 декември 2011 г.

Февруари


 Oh St.Valentine!Screw you!

Кофти месец беше.Депресиращ и малко гневен.Принципно не обичам Февруари.Цялата тази измислена празничност и еуфория-дай им на хората повод да се напият с вино и да преядат със торти във формата на сърца.Разбира се любовта тук никъде я няма.От това което видях този месец ми стана пределно ясно че сме все по-неспособни на любов.Зад трайността на всяка връзка се крие нещо жалко.Някакъв комплекс или пък друга болна нужда и разбира се страх от самотата.
 Sick Puppies

По това време ми харесваше тази група ,но иначе не ми харесват .Скучни са с изключение на 1 или 2 песни.Тази-I hate you и Your going down.Първата песен вече я мразя ,защото съм я слушала прекалено много пъти пък и ми навява лоши спомени.Перфектна група за гневни изблици.По-добре да си изкараш гнева с музика отколкото да крещиш за най-малкото.



Сега на точно противоположната върна.Връщам се в началото на Февруари.Тогава все още би беше по-спокойно .
Sigur Ros
Исландска хармония и чистота,спокойствие ...Тази група е нещо уникално.Невероятно и неописуемо красива музика и странен вокал ,който звучи като някакво спокойно течаща река.Перфектна музика за почивка и сън.Честно казано точно тази група ми помага със безсънието.Нямам  предвид обаче че е скучна,напротив.Просто е адски успокояваща.Такава музика бих искала на погребението си.Наистина....не се шегувам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар